Start-Up

Leadershipul NU este un spectacol de oratorie, este un sistem de valori si principii autentice puse in practica in fiecare zi!

Constructia unei operatiuni de business are nevoie de pasiune,de credinta in misiunea,obiectivul ce se doreste a fi atins!

Oamenii sunt cei care transmit: Incredere, Siguranta, Entuziasm, Compasiune, Bucurie daca exista climatul necesar!

BUSINESS START-UP

Constructia unui lucru ,unei operatiuni de business are nevoie de pasiune credinta in misiunea, obiectivul ce se doreste a fi atins.La inceput , sunt doar vorbe, planuri, sentimente de optimism si pessimism, incredere si indoiala, primii pasi, primele succese ,primele esecuri.

Imi aduc aminte cu placere acum schimbarile de rol si responsabilitati odata la 3-4 ani in cadrul celor 14 ani de telecom in Connex-Vodafone! Am avut mentori grozavi de la care am invatat in special in Connex echipa de canadieni care au investit in oameni din plin nu nunai cursuri si calatorii pentru schimb de experienta ci mai ales au investit INCREDERE IN OAMENI ceea ce ne-a motivat si ne-a responsabilizat cel mai mult!

Sa schimbi odata la 3-4 ani dupa ce tocmai te asezase-I pe rol , echipa si task uri te scoate mereu din zona de confort si te forteaza sa inveti, sa te adaptezi sa iti depasesti limitele!Recomandarea mea pentru cine vrea sa se dezvolte ca profesionist si mai ales sa se cunoasca mai bine ca om este sa faca schimbari de cariera la minim 3 maxim 5 ani de zile!Nu este suficient sa faci cursuri , sa inveti teorie daca mediul inconjurator nu se schimba ,nu ai unde sa aplici, nu esti fortat sa faci fata la noi provocari!E ca si cum inveti sa fii curajos fara sa pleci la batalie!

Pe cine ai urma ca leader pe cineva cu cicatrici care a imbinat teoria cu practica sau pe cineva bun la citit si vorbit?

Cand apare ceva total nou si diferit asa cum au fost operatiunile de Telesales toti mi-au spus NU o sa mearga, nu ai nici o sansa, de fiecare data la fel si in Vodafone si in La Fantana si in Medicover!Si cu toate astea a functionat!

Astazi in lumea complexa de business totul este integrat, canalele de vanzari trebuie sa functioneaze efficient si smart intre ele! De exemplu cele mai de success site uri on line ,mai ales cele cu solutii sau produce complicate,au success deplin nu pentru ca au preturi bune sau vizual puternic ci pentru ca au in spate un call center puternic care vine din spate leaga si clarifica lucruril, canalele de vanzari si mai ales lamuresc clientul ce are de facut, ii asigura claritate si incredere si-l conving sa ia decizia finala de cumparare!

Marea majoritate a oamenilor au nevoie sa fie ajutati sa ia decizii!

De accea Elementul essential tot oamenii sunt!

Oamnenii sunt cei care transmit clientilor: INCREDERE, SIGURANTA, ENTUZIASM, COMPASIUNE, BUCURIE

Daca arati oamenilor incredere si siguranta ca stii ce faci si de ce faci si ii inveti cum sa aibe success, daca le arati entuziasm , ca ai credinta in success, ca iti pasa de succesul lor si ca vrei sa-i ajuti sa-i dezvolti si iti sufleci manecile cot la cot cu ei, si in cele din urma le arati bucuria de a lucra impreuna cu ei , de a face echipa, bucuria de impartasii succesul lor cu toata lumea , faptul ca esti mandru de ei iti urmeaza viziunea si credinta in success!

Binenteles ca pe langa leadershipul si managementul de oameni in spiritul de mai sus e nevoie de si de un plan bine gandit de business pe baza unei analize, stabiliere target clar de segment de piata, de pozitionare si de centralizare feed-back dorinte nevoi , executie de calitate a experientei oferite clientilor!Tocmai aici este secretul caci in start-up uri socoteala de acasa nu se pupa cu cea de la targ!SI aici intervin oamenii prin implicarea lor in a corecta modelul de business ce se doreste a fi implementat , aici intervin oamenii cand iau decizia sa faca diferenta , sa fie creativi ,inovativi si sa lupte pentru success ul proiectului respectiv!Dar ei trebuie sa fie convinsi sa faca asta , sa-si doreasca sa participe nu de teama sau doar din obligatie!

Oamenii simt nevoia sa creada in ceva maret, intr-o semnificatie aparte a muncii lor care sa-i satisfaca ca intreg ,rational si spiritual, material si sufleteste!

Trebuie sa stii cu ce oameni pleci la drum si sa ai grija de ei!

Si lucrurile se intampla si dainuiesc!

PROIECTE

Telesales  - La Fantana Romania & Serbia

Telesales - La Fantana Romania & Serbia

PERIOADA: Ianuarie 2011 - August 2012
Prima dezvoltare si implementare din industrie a modelului de business vanzare prin telefon.Procese operationale interne & externe, de recrutare,curs de vanzari si implementare integrata a modelului de business pentru vanzarea de abonamnete water-cooler La Fantana. 20% crestere new business in cei aproape doi ani de contract.
Telesales - Medicover Romania

Telesales - Medicover Romania

PERIOADA: Ianuarie - August 2012
Prima dezvoltare si implemenatre de model de business Telesales in industria de sanatate :procese operationale interne & externe ,de recrutare,curs de vanzari si implementare integrata a modelului de business pentru vanzarea de abonamnete & asigurari de sanatate in piata de B2B.Crestere exponentiala de vanzari in cele 6 luni de zile de contract!
Telesales - Vodafone Business & Consumer Markets

Telesales - Vodafone Business & Consumer Markets

PERIOADA: August 2006 - Decembrie 2010
Organizare complexa de campanii pentru Achizitie, Up sell & Retentie Clienti. De la 0 la 500 de oameni. Intern & Extern, echipe in 5 orase. Concepere si implementare prin resurse proprii a programului de dezvoltare competente de vanzari prin telefon. Performanta Telesales a crescut exponential pana la 7% din noile achizitii de clienti dupa primul an de zile.
Value Based Organization Program - Vodafone

Value Based Organization Program - Vodafone

PERIOADA: 2008 - 2009
Cele mai multe discursuri de inchidere a sesiunilor de aliniere a setului de valori personale cu valorile organizatiei Vodafone.
Retail Businesss Model Implementation - CONNEX

Retail Businesss Model Implementation - CONNEX

PERIOADA: 2004 - 2005
Coordonarea auditului de business pe model si competente Retail si a procesului de design si implementare model nou de retail CONNEX.
Corporate Accounts Market Atack - CONNEX

Corporate Accounts Market Atack - CONNEX

PERIOADA: 1997 - 1998
Securizarea celor mai multi clienti corporate, 25% in primele 3 luni de la lansare a serviciilor CONNEX..

SERVICII

  • Dezvoltare Strategii & Forte de Vanzare
  • Start up & Turnaround Strategie & Executie
  • Analiza & Transformare Organizationala
  • Programe de dezvoltare abilitati de vanzare aplicate
  • Consultanta personalizata Leadership & Management

ULTIMELE ARTICOLE

Digitally-influenced brick-and-mortar sales are five times greater than online purchases

Digital Mobile Engagement Strategies – Strategic Role in boosting sales revenues   Digitally-influenced brick-and-mortar sales are five t... CITITI MAI MULT

Disruptive Business Models:Industry Convergence Phenomenon

Romanian market has unique timing & potential synergies powered by the Synchronized Liberalization of Telecom, Banking and Electric Power & Gas Uti... CITITI MAI MULT

Hope is not a management tool!

 Hope is not a management tool! “The Romanian general managers are the most optimistic business leaders in the world” according to the ... CITITI MAI MULT